dinsdag 21 maart 2017

Pilot cap bobble hat

Ik kreeg de eer om voor Sofie
(Mister and Misses V)
te gaan testhaken.

 

Het is dan ook leuk om
'foutjes' uit een patroon te ontdekken en te kunnen verhelpen.
Alhoewel het patroon heel duidelijk was,
zonder al teveel aanpassing.
Want er staan heel wat foto's bij, 
die het ook voor een beginner mogelijk maken
om deze te kunnen haken!


---
haaknaald 5
Katia PLANET 3992
patroon PilotCapBobbleHat
(binnenkort beschikbaar)
---

Nu ben ik nog op zoek
naar een pasgeborene,
die het mutsje kan showen... 
Iemand uit mijn buurt?!

7 opmerkingen:

  1. Grappig! Kan best moeilijk zijn soms, hè, zo'n kleintje te vinden ;-) Ik heb ze al heel lang niet in mijn omgeving gehad, maar nu is er bij familie 1 geboren, al zien we die eigenlijk ook maar zelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig mutsje. Hoop dat je een even schattig model vindt want ik wil hem graag geshowd zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem22.3.17

    Wat een leuk patroontje en fijn dat je mocht testhaken.
    Ook weer een knappe kleur voor een baby, ipv altijd die zachte, bleke kleurtjes.
    Succes met het vinden van een model, daar kan ik je niet mee helpen...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil m ook wel graag zien op een schattig babyhoofdje Sofie!! superleuk mutsje! fijne (en hopelijk zonnige) dag! groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!