maandag 18 mei 2015

Bloglovin TIP

Wil je op de hoogte blijven van mijn creaties, 
dat kan via bloglovin.
Klik op onderstaande button, 
dan mis je niks van me!

Maar... ik las een heel interessant blogbericht.
Merkte je ook al dat je aantal bezoekers gedaald is?
Ik zag het ook al op andere blogjes. 
Nu zou er via bloglovin een aanpassing zo ingesteld zijn,
dat bezoekers op bloglovin je blog lezen via hen,
in plaats van door te klikken naar jouw blog.

Bij Laura van BLOGAHOLIC 
las ik hoe je dat kan aanpassen,
een heel duidelijke tip om toe te passen, 
zodat het aantal pageviews toekomt wie het bericht maakte.
Doen, zou ik zeggen!

9 opmerkingen:

  1. Bedankt voor deze uiteenzetting.
    Zit nog niet op bloglovin maar is de moeite waard als je even nagaat wat je mist.

    Lieve groetjes en een fijne maandag, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem18.5.15

    Bedankt voor de tip! Ik ga mijn instellingen dadelijk eens checken. Ere wie ere toekomt hé.
    Groetjes; Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top tip! Ik ga hem ook binnenkort even delen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga morgen gelijk even kijken.
    Bedankt voor de tip
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las het ook en ben dus meteen even gaan checken op google analytics maar merk geen verschil?
    Heb toch het frame bij bloglovin weggehaald onder het mom: baat het niet dan schaadt het niet ;)
    En als anderen het verschil wel merken doe ik toch goed, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed zeg!
    Ik lees ook nogal eens blogs via Bloglovin' maar ik klik vaak die balk bovenaan dan weer weg. Vind ik zo irritant ;)
    Ik ga wel ff mijn instellingen checken, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel, Sofie! Ikzelf heb het aan moeten passen. Bij mij stond het dus niet goed.. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij stond het ook niet goed, aangepast dus ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!