zaterdag 21 december 2013

Crochet Along 2014

Je zag die in blogland wel voorbij komen....
De Crochet Along van 2014,
samen een deken haken in je eigen kleuren, 
maar met 42 verschillende steken, 
als ik het goed voor heb!

Klik op de foto voor meer info.

Ik doe alvast graag mee, 
'k ga morgen op zoek naar 10 kleurtjes ;-)
Ik hoop alleen dat ik het ga uithouden, 
want ik weet van mezelf dat grote projecten soms wat aan de kant blijven liggen.
En bij deze mag dit niet!!!

In dit bericht kan je zien hoe je kan deelnemen en
hoe je de bovenstaande foto op je blog kan zetten.

En op een pinterest bord
kan je alles gaan volgen.

16 opmerkingen:

  1. Awel, ik ben ook aant overwegen om mee te doen. Maar zit met dezelfde twijfels als jou. Zullen we het samen wagen? De volgende moeilijke stap is het kiezen van de kleurtjes. Pfff.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, inderdaad, ik ben ook kleuren paletten 'aan het pinnen' en vrees morgen voor de keuze van de kleuren?!
      Ik ben ook aan het twijfelen, kies ik 5 of meerdere kleuren...
      Ik heb hen alvast op de hoogte gebracht en ben vol inzet om te starten. Eerst wol en haken!!!!!!

      Verwijderen
  2. Het lijkt me altijd zo'n grote klus, maar door samen te haken voelt het misschien anders aan. Dank je voor de tip. Ik ga meedoen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sofie, wat een leuk idee! Door jouw voor het eerst tegen gekomen. Ik ga meedoen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En heb er net een stukje over op mijn blog geschreven, met dank aan en linkje naar jou ;)

      Verwijderen
    2. *bling, bling, bling* THX!
      Wie het wil lezen... http://elkedagzaterdag.blogspot.be/2013/12/crochet-along-2014.html

      Verwijderen
  4. Hallo, wat een leuke tip! Ik doe mee! Dankjewel om het te vermelden.
    Leuke blog heb jij zelf! Ben meteen volger geworden!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De links doen het bij mij niet, krijg alleen maar reclame.. Het idee is super leuk!!! Zal er eens even over na gaan denken..

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook wel zin om mee te doen. Maar weet niet of ik mijn engagement tijdig kan waarmaken. Maar ach we zien wel ..... Ik wil wel toegang tot het Pinterestbord. Ik heb al van bij mijn start op Pinterest een bord Colors, daar vinden jullie misschien ook inspiratie. Alhoewel al die mooie kleurencombi's maken het er niet makkelijker op.
    Met welke soort wol gaan jullie werken ?
    Lieve groetjes,
    Koekje Haakje Maak Je

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee, zo leuk en elke week een stukje moet toch lukken.
    Kan je me via Pinterest uitnodigen: Kloske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig idee hè van de dames van Crochet Along! Het is een enorme hype aan het worden in Haakland! Natuurlijk doe ik ook mee....zo leuk om naar uit te kijken! Wij zullen geen dipje krijgen na alle feestdagen want er komt toch zoiets leuks aan....suc6 allemaal!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes! Ik ga alvast mee volgen om te kijken hoe mooi je deken evolueert!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het al voorbij zien komen en dacht:Leuk! Maar ja wat moet je dan met al je WIP projectjes..... Maar het lijkt me erg leuk om mee tedoen. Dus tussen kerst en oud en nieuw toch nog maar even naar de wolwinkel.....
    Fijne feestdagen

    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb dezelfde angst als jij ;) Ik ga je pinterest board ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!