woensdag 23 mei 2012

Verrassings - give away (gesloten)

Wat zie ik... ik heb al 200 volgers en daar ben ik heel blij om!
Ik had nooit gedacht dat zovelen mijn 'haak en bak' zaken zouden 'liken'!
En om dat te vieren geef ik iets weg, wat het zal zijn weten jullie nog niet?! 
En ik ook nog niet...

Geef (als fervente volger van mijn blog) tot en met 15 juni een reactie
hieronder en vermeldt daarin je lievelingskleur! 
Het hoeft niet één van deze bollen katoen te zijn, hoor!
Graag had ik ook geweten wat je eventueel gehaakt van me zou willen krijgen...
Ik probeer er in de mate van het mogelijke rekening mee te houden;
(bloemen, tasje, knuffel, verrassing,...).
Een linkje op je blog mag, maar geeft je geen extra kans ;-P
Op 16 juni maak ik de gelukkige bekend! 
Veel succes, hé!

60 opmerkingen:

  1. jiepieje

    een gieve away en dan nog een verrassing dat is altijd leuk mmmm lievelingskleur heb ik niet echt ,
    ik hou vooral van warme kleuren
    en wat is voor mij ook eender :-)

    ik probeer straks nog even een linkje op mijn blog te zetten!
    en nog eens proficiat met je 200 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

    Ha, dat is een leuke weggever: niemand (zelfs jij niet) weet wat het is! Maar je wilt wel mijn lievelingskleur weten... Hmmm, ik houd van zoveel kleuren: paars, rood, naturel, groen, geel, oranje, blauw... het ligt er net aan waarvoor, maar dat weten we dus niet! Haha, dubbele verrassing dus! Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo'n verrassings give away'! Ik hou wel van verrassingen! Doe dus graag mee. Mijn favoriete kleur is paars, en ik heb hier kindjes die dol op tasjes zijn. Dus........veel succes en plezier met bloggen nog en op naar de volgende 200 dan he! Groetjes, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat goed zeg, al 200 volgers ! Ik kom ook in die buurt dus mag ook nadenken over een weggevertje ;-)
    Aan jouw give away doe ik natuurlijk mee, ik ben gek op verrassingen dus wat je maakt, dat mag je zelf weten ;-)
    Mijn lievelingskleur is zachtturquoise of een andere pastel.
    Natuurlijk ben ik al volger van je blog en ik ga ook even een link neerzetten.
    Veel plezier met je give-away & groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem23.5.12

    Wauw, leuk!!!!!! Mijn lievelingskleuren zijn echt zo'n fel blauw en paars, maar ik hou eigenlijk ook wel van zo'n donkerrode! En het allerliefst zou ik een gehaakt tasje krijgen als ik het helemaal zelf mag kiezen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met dit prachtige aantal!! Ik doe graag mee maar je maakt het me te moeilijk nu door te vragen wat en in welke kleur! Een portemonneetje zou ik erg leuk vinden en de kleuren maken mij niet uit :)

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat veel al he 200.... daar zit ik nog lang niet aan, maar wie weet!!!
    En een give away verrassing daar kom ik graag voor in aanmerking, en wat mijn favorieten kleuren zijn Tja als je iets zou maken voor in de huiskamer, dan oranje en bordeaux kleuren Maar wat ik ook erg leuk vind is een muis, en die dan natuurlijk in grijze tinten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, 200. gefeliciteerd.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, leuk! ik doe graag mee, doe mij maar een rode verrassing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, 200 is echt iets om te vieren,
    en natuurlijk wil ik graag meedoen aan de give away...
    En daarom mijn lievelingskleuren:
    turquoise ( appelblauwzeegroen ;) en paars
    en hopelijk krijg je nog vele volgers bij :)

    ik hoop dat mijn give away ook zo een succes zal worden
    http://crea-warboel.blogspot.com/
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, zo ver ben ik nog lang niet, ik zeg vooral lekker doorgaan. Ik kijk altijd met veel pezier op je blog.
    Mijn lievelings kleur is rood of oranje of baluw, zeg maar alle kleuren van de regenboog, als ze maar fel zijn.
    Succes met je give-away!
    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd! Wat een hoop volgers, daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen!

      Ik doe héél graag mee met je give- away. Grijs en tasje is hetgeen dat bij mij opkomt...

      Groetjes,
      Renske

      Verwijderen
  12. Hiep Hiep hoera! :)
    Ik doe ook graag mee natuurlijk! Het mag een verrassing zijn, maar ik hou van bloemmetjes of een bolletjesketting. Iets anders is ook goed hoor! Ik hou van felle kleuren, rood, blauw, turkouis, geel, ..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o, wat veel volgers . Daarkan ik alleen nog maar van dromen , gefeliciteerd
    en natuurlijk doe ik ook graag mee. Ik hou van vrolijke kleuren en wat daarvan gemaakt tja, een knuffeltje of een tasje of........ verras me maar mocht ik winnen, dat lijkt me leuk
    groetjes
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat. Ik hoop dat ik ooit ook zoveel volgers bijeen krijg.
    Ik hou van verrassingen en van vele kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk e verassing zal dat gaan worden. Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Ik heb twee meiden dus iets meisjesachtig zou ik wel leuk vinden, en dan natuurlijk DE lievelingskleur roze.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,

    Ik doe ook graag mee. Ik hou van alle kleuren, als ze mooi gecombineerd zijn, zeker. Ik kan nog wel een boekenlegger (bladwijzer) gebruiken, dat zou wel leuk zijn om een gehaakt exemplaar te winnen. Ik duim voor mezelf, hihi.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allereerst van harte met je 201 volgers echt super!!!!
    Ik wil graag meedoen met je give away mijn lievelingskleuren zijn fusia en paars en ik hou van verrassingen dus verras me maar als ik zou mogen winnen :-)

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd!! 200 volgers, TOP!

    Ik wil ook graag meedoen met je give away.
    Een fuchsia-roze knuffel zou top zijn voor ons kleine baby-meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Een verrassings give away. Ik maak graag een kansje, ben dol op verrassingen. Mijn lievelingskleuren zijn in het roze-spectrum, dus roze, fuchsia, paars etc en wit. Ik vind alle gehaakte dingen die je maakt mooi & leuk, maar "tassen" zijn wel mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super leuk voor jou !!!
    ik zit bijlange nog niet aan dat aantal !!!!

    ik doe graag mee aan je give-away ... ik zou zeggen verras me ... qua kleur en qua haaksel ... dat lijkt me leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hey hey graag had ik meegedaan aan jouw give-away, het kleur en wat mag je volledig zelf kiezen!
    en uiteraard maak ik beetje reclame op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat!!! Die bloemenspeldjes vind ik prachtig en aangezien mijn dochter zot is van paars (of indien dat niet voorradig is fuchsia, bijna even zot), zou dat wel tof zijn.
    Amai, 200 volgers! En ja, ze hebben groot gelijk want 't is hier leuk om lezen, ook al heb ik je nog maar net ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. momenteel is dat zonnebloemgeel en ik ben blij met een verrassing !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke give away!
    Ik zou graag mee willen doen en een kansje wagen.
    De kleur....ik hou van roze, blauw, paars, lime groen, zwart en wit.
    En wat....maakt me helemaal niks uit!

    Nog veel blog plezier toegewenst en op naar de volgende 200!!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je meer dan 200 volgers! Wauw! Natuurlijk wil ik ook mee doen met je give-away! Mijn favoriete kleur is misschien een voorspelbaar, roze;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw zeg! Super +200 volgers! Het gaat vlotjes bij je :)
    Ik doe natuurlijk ook graag mee met je give-away, en mijn voorkeur, hmm.... moeilijke vraag, mutsjes maak ik zelf a volonté :) misschien een leuk knuffeltje, favo kleurtjes, ben ik niet zo moeilijk in :)
    Een verrassing is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dikke proficiat met de volgers.

    Ik waag graag mijn kans in de give away. Mijn lievelingskleur is eigenlijk alles wat fleurig is en voor de rest laat ik me graag verrassen, moest ik het geluk hebben om da winnaar te worden.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Anoniem28.5.12

    Voila, bij deze meld ik me aan als 206 (!!!)de volger, en doe ook graag mee mee met je give-away. Ik heb 3 vrolijke meiden hier thuis rondlopen dus iets fleurig en meisjesachtig is altijd goed!

    Groetjes
    Fran

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat leuk zeg! Ik doe heel graag mee met jouw Giveaway. Mijn lievelingskleur is roze :-)
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. het is ook niet verwonderlijk dat je binnenkort de 200 nadert, je doet ook zulke leuke dingen!

    Graag had ik ook met jou give a way mee willen doen. Mijn lievelingskleur is blauw en ben helemaal gek op gehaakte dieren!

    Op naar de volgende honderd(den).

    Veel liefs marietje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook ik waag graag een kansje!
    Ik vind je bloemetjes haarspeldjes erg leuk in vrolijke meisjeskleuren.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Anoniem30.5.12

    Ik ben volger 211 geworden, kwam op je blog via de gehaakte madeliefjes die zeker een keer gemaakt gaan worden, alleen eerst nog even tijd zoeken.

    Ik waag graag een kans bij deze give away, zie zoveel leuke kleuren, patronen en tips voorbij komen. Ik ga morgenavond eens verder doorlezen op dit blog.

    Mijn lievelingskleur is blauw, nee lila, nee toch blauw ;-)
    Ik hou heel veel van bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wauw hé wat veel volgers al gefeliciteerd!
    Paars en rurquise zijn mijn lieevelingskelurene en ik ben dol op knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je staat al op 212 zag ik. GA zo door. Ik lees je blog altijd met veel plezier.
    Mijn lievelings kleur is geel! mooi vrolijk zonne geel. En ik ben gek op verassingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Anoniem3.6.12

    O wat leuk. Ik doe graag mee aan je give away!
    Ik ben dol op verassingen. Ik ben gek op de kleur lime groen.
    Groetjes Madebynijn
    ps mijn give away loopt tot 30 juni!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Anoniem3.6.12

    Hoi,

    Mijn lievelingskleuren zijn levendige, heldere kleuren, roze, pink, auqa, paars.

    Uhm bloemetjes en vlinders die ik op een sleutelkoord kan doen of om een shirt op te pimpen. Ben erg benieuwd wat uiteindlijk de give away zal zijn...

    Groeten Borduurmuppet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Waw, zoveel volgers al! Proficiat! Je hebt dan ook een toffe blog waar ik graag eens kom loeren :-)
    Mocht ik winnen, dan had ik graag een ritstasje gehad om pleisters etc in te stoppen om in mijn handtas te stoppen.
    Ik hou van lime groen, aqua, rood, petrol, oker...

    Bedankt om ook mijn weggever op je blog te plaatsen :-)
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk dat je aan mijn give-away meedoet!! het leuke is dat je op deze manier ook weer allemaal andere bloggers 'ontmoet'! Ik ga je volgen hoor en doe ook graag bij jou mee :-)
    Ik ben gek op roze en knuffeltjes!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een verrassing ! Zalig vind ik dat, ik wil mij wel laten verrassen ... Je hebt een hele leuke blog, dus ik word volger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een hoop volgers! Gefeliciteerd! Ik doe mee met de give-away! En mn favoriete kleur is rood (om hartjes te haken) En ik hou van poezen :) Een rode kater misschien ;) ???
    Groetjes Daphne

    (ps op mijn blog ook een give-away)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ben erg nieuwsgierig naar je verrassing!

    groetjes Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd, wauw zeg al meer dan 200 volgertjes!!! Bedankt voor de tip, ik doe heel graag mee voor je give away. Ehm jeetje kiezen is zo lastig, maar een leuk tasje in vrolijke kleurtjes voor mijn klein pollewopsje lijkt me wel wat.

    Lieve groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk hoor een verrassing.
    Ik wil heel graag een kans maken.
    En gefeliciteerd met je ruime 200 volgers.
    Je hebt dan ook een gezellig blog.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hej Sofie, je linkje heb ik ook op mijn blog gezet hoor!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Proficiat met je volgers. Ik volg je via Google Reader (geen idee of jij dat dan ziet).
    Ik ben wel te vinden voor een tasje voor de dochters (in roze of paars), of van die vingerloze wanten die je vorige jaar haakte, voor mezelf (in grijze of donkerblauw).

    BeantwoordenVerwijderen
  46. WAt een leuke give away, ik doe graag mee.
    Een tasje zou ik leuk vinden, in rood of blauw of rose, of....
    Ja, ik hou van veel kleuren.

    Groetjes Klaasje
    iederedageendraadje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Also I would like sign up for these super candy.
    my favorite colors: lime, purple, turquoise
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw, wat een inspirerende blog heb jij! Zelf moet ik eigenlijk nog een boek 'haken voor dummies' lezen (ben beter met de naaimasjien)...

    Ik doe graag mee aan je give away! Ik hou van knuffels en blau, groen, bruin...

    Je kunt (t/m zondag) ook nog meedoen aan mijn give away op http://creadiefje.blogspot.nl/ !!! Succes

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd! Ik mag volger 222 zijn!
    Ik doe graag mee voor een echt meidending!
    groetjes
    Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe graag mee aan je give-away!
    Mijn lievelingskleur is paars. In welke tint dan ook. En ik laat me graag verrassen....

    Lieve groet, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd met zoveel volgers!
    Ik doe heel graag mee met je give-away.
    Stel dat ik win dan zou ik heel graag een gehaakt knuffeltje willen voor mijn zoontje van 7 maanden, in een 'jongenskleur' uiteraard!
    Ik zal je ook op mijn blog vermelden!
    Groetjes Fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  52. 200 volgers! Super!!! Ik bekijk altijd met veel plezier je blog. Natuurlijk wil ik ook graag een gokje wagen! Ik heb geen lievelingskleur, vrolijk daar hou ik van.
    En ik vind het veeeeeel leuker als het ook echt een verrassing blijft!
    Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wow, 200 volgers! super! nou je krijgt er nog een volger bij hoor! en ik doe graag mee voor jouw giveaway. Mijn favoriete kleur wisselt nogal de laatste tijd maar voornamelijk tussen kobaltblauw, rood en geel ( die bijna fluor kleur geel)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gefeliciteerd 230 volgers! Je gaat als een speer! Ik heb je blog net ontdekt, wat maak jij leuke dingen zeg. Ik blijf je graag volgen. Ik heb niet echt een favoriete kleur, ik ben helemaal gek van amigurumi. Ik laat me graag verrassen hoor! ;-)

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik arme duts heb nog geen volgers, maar heel erg is dat nu ook weer niet (ik ben ook niet zo actief in de blogwereld) Toch doe ik graag mee: misschien voor een verrassing in een warme kleur)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd met je 232 volgers inmiddels, dit is de eerste keer dat ik op een give away reageer. Vind de verrassing wel een leuk idee. Mijn lievelingskleur is rood en amigurumi is wat ik het liefst haak.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Anoniem14.6.12

    Woooooh, dat is echt een verrassing!
    Ik doe graag mee!
    1 echt favoriete kleur heb ik niet maar ik hou van de kleurenpalet van Pip;)
    Ik zou iets gehaakt in het thema THEE,High Tea heel erg leuk vinden aangezien ik een echte (en alleen maar) theedrinker ben.

    Groetjes,
    Thea.

    Ps: je give-away kun je op mijn blog vinden bij de give-away links.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Sofie,
    Gefeliciteerd met je zooooooooveel volgers. En met je zooooooooooveel deelnemers aan je give-away.
    Ik doe graag nog mee, ook al maak ik natuurlijk maar zooooooooooo'n klein kansje.
    Mocht ik winnen, dan ga ik eens bedenken wat ik zou willen dat je voor me maakt. ;-)
    Groetjes, Ria (die te weinig op jouw blog komt, daar moet eens verandering in komen)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!